Audyt widoczności konkurencji w wyszukiwarce Google.pl

polega na szczegółowej analizie działań jakie Twoja konkurencja do tej pory wykorzystała. Największym błędem stosowanym przez firmy jest powielanie utartych schematów w strategii marketingowej. Wiele firm proponuje wszystkim swoim klientom te same rozwiązania co niejednokrotnie wpływa na ostateczne fiasko kampanii lub osiągniecie słabych wyników. Jeżeli chcesz uniknąć powielania błędów konkurencji lub dawać użytkownikom rozwiązań, które ich już wyraźnie znudziły zlec mi wykonanie dla Ciebie audytu konkurencji. Wykonam dla Ciebie bardzo szczegółowy raport widoczności w Google.pl. analizę publikacji prasowych i działań social mediach.

Dzięki temu będziesz miał narzędzie dające Ci przewagę nad konkurencją.

Napisz do mnie korzystając z formularza kontaktowego i zapytaj o audyt konkurencji.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *