Audyty Employer Branding w Internecie
Fakty:

  • 80% kandydatów do pracy szuka informacji o pracodawcy na jego stronie internetowej
  • Pracownicy często wymieniają się spostrzeżeniami na temat firmy i warunków pracy w Internecie.
  • Wielu kandydatów do pracy rezygnuje z wysłania aplikacji do firmy, która ma złą opinię w Internecie.
  • W firmach, które mają negatywną opinię wśród pracowników jest wyższa rotacja.

Chcesz prowadzić skuteczne działania Employer Brandingowe? Zleć nam audyt Employer Branding Twojej firmy
Co sprawdzimy?

  • Czy Twoja zakładka kariery odpowiada najnowszym trendom Employer Brandingu
  • Jak wygląda opinia na temat pracy w twojej firmie w Internecie? Czy przeważają dobre, czy złe opinie i czego dotyczą, jakie słabe i mocne strony pracy w Twojej firmie dostrzegają pracownicy
  • Sprawdzimy czy publikowane przez Twoich pracowników opinie nie rujnują Twojego wizerunku na rynku pracy?
  • Czy prowadzone przez Ciebie działania EB i CSR rzeczywiście przekładają się na lepszy wizerunek Twojej firmy jako pracodawcy?

Co dostaniesz?

Szczegółowy raport opisujący Twój wizerunek jako pracodawcy we wszystkich narzędziach Internetu (strona www, zakładka kariera, social media, WOMM, Media Relations)

Doradzimy jak budować wizerunek dobrego pracodawcy w Internecie i jak poradzić sobie z negatywnymi opiniami na Twój temat. Pokażemy, co możesz zrobić, by Twój wizerunek pracodawcy w Internecie wzmocnić i kształtować świadomie.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *