Audyt widoczności marki lub produktu w Google.pl to przede wszystkim sprawdzenie co i jak się o tym produkcie lub marce pisze.

Pamiętaj: brak informacji to również informacja. Produkty i marki żyją również w sieci. Internauci bardzo lubią się dzielić opiniami na temat marek i ich produktów. Co więcej, w Internecie znajdziesz publikacje dotyczące przekazów offline’owych: reklam telewizyjnych, radiowych, bilbordów, itd. Wszystkie działania offline mogą znaleźć odbicie w Sieci. Chcesz wiedzieć jakie to odbicie?

Jeżeli interesuje Cie to jak Twoja marka lub produkt radzi sobie w Google.pl zleć mi audyt widoczności w Google.pl

Co dostaniesz

Szczegółową analizie wyników wyszukiwania pod katem twojego produktu a także analizę jakościową tych wyników.

Co to oznacza?

Że nie tylko powiem Ci co widać na stronie Google.pl po pisaniu Twojego produktu. Dowiesz się CO zostało napisane i jaką jakość mają te publikacje.

Proponowany audyt to doskonałe narzędzie wpierające budowanie każdej strategii marketingowej, ze szczególnym naciskiem na działania ePR.Napisz do mnie korzystając z formularza kontaktowego.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *