Audyt widoczności firmy w wyszukiwarce Google.pl to nic innego jak sprawdzenie jak widzą Ciebie i Twoją firmę Internauci.

Od tego, co zobaczą zależeć będzie co będą myśleć- O Tobie i o Twojej firmie.

Pamiętaj: każdy, tj potencjalny kontrahent, partner biznesowy, pracownik, może zechcieć sprawdzić informacje O Twojej firmie w Google.pl

Dlatego oferuję Ci narzędzie, które pozwoli w łatwy sposób opracować strategię działań, sprawdzić co się o Tobie pisze i wyeksponować wartościowe treści na wysokich pozycjach. Dodatkowo dostaniesz listę rekomendacji, sporządzoną przez specjalistów PR tak byś mógł bez problemów osiągnąć założone cele wizerunkowe.

Na czym polega audyt widoczności firmy? Na sprawdzeniu

  • Czy twoja strona wyświetla się na frazy związane z nazwą firmy na pierwszych pozycjach, czy też zajmuje odległe pozycje dając miejsce konkurencji
  • Czy w wynikach znajdują się publikacje na temat Twojej firmy, czy też nie ma nic ciekawego na Twój temat
  • Czy o Twojej firmie się pisze na forach lub grupach skupiających Twoich potencjalnych klientów, pracowników, partnerów biznesowych. I, przede wszystkim JAK SIĘ PISZE – dobrze czy źle. Przecież chciałbyś to wiedzieć

Napisz do mnie korzystając z formularza i zapytaj o audyt widoczności firmy w internecie

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *